קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

סלט תרד עם רוטב קארי

סלט תרד עם רוטב קארי
סלט תרד עם רוטב קארי הוא א ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני הר העבודה. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 227 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. לכו לחנות ואספו תרד לתינוק, חרדל דיז'ון, שמן קנולן ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 71%. הציון הזה די טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט קינואה ותפוח עם רוטב קארי, רוטב סלט קארי שמנת למטבח עוף, ו סלט מנגו ועגבניות עם רוטב קארי בזיליקום.

הוראות

1
על שתי צלחות סלט מסדרים את התרד, פלחי התפוז, הבצל והאוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2
מפזרים אגוזי פקאן. בקערה קטנה, לטאטא את החומרים ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מזלפים מעל סלטים.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה עם 4.6 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
2013 לדפוק על עץ עשוי 100% שרדונה, כל נירוסטה ולא תסיסה מלולקטית. נרכש מכרמים על צלע הגבעה בימהיל - קרלטון אווה, מזכיר את גרנד קרוס של קוט ד ' אור של בורגונדי. הוא נהנה מתסיסה ארוכה וקרה מאוד - כמעט חודשיים-וכתוצאה מכך יין רזה ומרושע עם בושם של מלון טל דבש ואגס גולש בגלים ענקיים של מינרלים, והביא לגאות נחמדה של פירות כוכבים עסיסיים לסיום.