קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון אפוי בפאוץ'

סלמון אפוי בפאוץ'
סלמון אפוי בפאוץ' עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתאים ל-2 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -36 גרם חלבון , 12 גרם שומן , ובסך הכל 283 קלוריות . , מתכון זה מכסה 36% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם ברוקולי, מיץ לימון, שמן זית וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 94% . הציון הזה מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלמון אפוי בנייר כסף , סלמון אפוי בנרתיק נייר כסף , ומתכון גזר אפוי פאוץ' .

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות שמנתות וחמאתיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף בהיר ודל טאנין כמו הפינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות את Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-46 דולר לבקבוק.
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
יין שרירי עם צד רך, הבציר הזה של שיאה מציג את עצמו עם ניחוחות של דובדבן שחור, שזיף כהה, סרספרילה, רמז לתפוז מנדרינה ובשרניות מפתה. המשיי הקדמי מוביל לפה מלא של דובדבן כהה, חמוציות ותבלינים. חומצות מוגברות וטאנינים חזקים מציעים התאמה לגיל ותוספת מעצרת למרתף שלך. שילוב עם: חזה ברווז מעושן תה עם סויה להפחתת דובדבנים וג'ינג'ר במרינדה טרי טיפ צלי חזיר אפוי עם זיגוג חמוציות.