קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סלמון אפוי חרדל דבש

סלמון אפוי חרדל דבש
סלמון אפוי חרדל דבש דורש בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 234 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לך תבנית אפייה x, n פלפל, סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשורש ג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. מתכונים דומים: סלמון שום חרדל אפוי עם רוטב חרדל דבש, סלמון אפוי חרדל דבש, ו סלמון אפוי ברוטב חרדל דבש.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.