קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון בגריל עם אורז חום

סלמון בגריל עם אורז חום
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, והמנה העיקרית pescatarian? סלמון בגריל עם אורז חום יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 381 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך אורז חום, רוזמרין, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. עם כפית מתכונים דומים: סלמון בגריל סויה דבש עם Edamame ואורז חום, סלמון ואורז חום אגרולים, ו סלט אורז חום עם סלמון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.