קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות88
מגזין

סלמון בגריל עם לימון ותימין סלסה Veracruzana

סלמון בגריל עם לימון ותימין סלסה Veracruzana
המתכון סלמון בגריל עם לימון טימין סלסה Veracruzana יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . מנה אחת מכילה 686 קלוריות, 84 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו טימין, סטייקים של סלמון, סלסה פרונטרה חלפינו וכוסברה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. עם כפית ציון של 86% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: Sablefish בגריל עם טימין - לימון סלסה ורדה, סלמון תירס מרק עם לימון & טימין, ו סלמון עם טימין ושלושה לימון קרם Fraîche.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.