קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות63
מגזין

סלמון צונן עם רוטב שמיר מלפפון

סלמון צונן עם רוטב שמיר מלפפון
סלמון צונן עם רוטב מלפפון-שמיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 251 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם בצל ירוק, גרגירי פלפל, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב שמנת חמוצה דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 84%. הציון הזה נהדר. נסו מרק מלפפון צונן עם סלמון מעושן ושמיר, מרק מלפפון צונן עם סלמון מעושן ושמיר, ו סלמון עם רוטב שמיר מלפפון (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה שלבו את המים, היין, הבצל וגרגירי הפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מוסיפים בזהירות סלמון. מכסים ומבשלים 5-7 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
סלמוןסלמון
מיםמים
דגיםדגים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
עם מרית, להסיר בזהירות סלמון; להשליך נוזל בישול. מצננים סלמון למשך 10 דקות; מקררים עד להתקררות. בקערה קטנה שלבו את מרכיבי הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה
3
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוקטור קונסטנטין פרנק שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
קונסטנטין פרנק שרדונה
קונסטנטין פרנק שרדונה
מתוך וינטאג ' מעולה, ניחוחות הפרי של היין הזה באמת לזרוח. מאופיין על ידי הערות של אננס טרי, משמש מיובש יערה. מסיים בתחושת פה מינרלית וקרמית.התאימו יין זה למנות מטוגנות או מנות פירות ים כבדות ופסטות עם רטבי שמנת.