קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות95
מגזין

סלמון צרוב במחבת עם יורה אפונה וגזרת נחלים

סלמון צרוב במחבת עם יורה אפונה וגזרת נחלים
סלמון צרוב במחבת עם יורה אפונה וגזרת נחלים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 8 . מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 455 קלוריות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך פלפל, פלפל, יורה אפונה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. עם כפית נסו דג לבן צרוב במחבת עם מולים, יורה כרוב, ושמנת, סלמון צרוב עם יורה אפונה מוקפץ, ו סלמון צרוב עם זרעי קנבוס, צנון נבט וסלט גרגיר הנחלים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.