קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

סלמון קייג'ון בגריל עם מוסטצ'ולי ירקות

סלמון קייג'ון בגריל עם מוסטצ'ולי ירקות
סלמון קייג'ון בגריל עם מוסטצ'ולי ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 384 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה יבשה, פטריות, עלי בזיליקום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ landolakes.com יש 1 אוהדים. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: סלמון קייג'ון בגריל עם סלסה אננס עגבניות, סלמון בגריל מנות ירקות, ו סלמון בגריל וסלט אורזו ירקות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lapis לונה שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.