קושיקשה
מוכן ב44 דק.
מנות12
ציון בריאות67
מגזין

סלמון קלוי מלך אלדר עם אבקת שומר בר

סלמון קלוי מלך אלדר עם אבקת שומר בר
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, והמנה העיקרית pescatarian? סלמון קלוי מלך אלדר עם אבקת שומר בר יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 704 קלוריות, 90 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית כתית מעולה, סוכר חום, קרשים ארזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אניס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Fig And Aise Clafoutis כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 44 דקות. נסו סלמון צלוי עם שמיר וחמוציות, Gravlax של סלמון מלך פראי, ו סלמון המלך עם שומר מטוגן ארטישוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סוכר, מלח, מים וליקר בטעם אניס.
מרכיבים שתצטרך
ליקרליקר
אניסאניס
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
2
יוצקים מעל חצאי סלמון במחבת עמוקה 3 אינץ'. מרינט, מקורר, בתערובת מי מלח במשך 4 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מ מלח יבש טפיחה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
4
מברישים את הסלמון בשמן. מתבלים באבקת שומר בר, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שומראבקת שומר
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
5
מניחים על קרש אלדר ומשרים במים קרים בן לילה. לפעמים מסמר דרך קצה הזנב משמש להחזיק את הסלמון במקום. להישען על הקרש נגד אש עץ אלדר כי יש בעיקר מת עד גחלים חמים מאוד. תיזהר לא לתת לקרש לעלות באש. החום והעשן מהאש יבשלו ויתענגו על הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
מיםמים
6
מגישים ישר מהקרש.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.