קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

סלסה אבוקדו ירוק

סלסה אבוקדו ירוק
סלסה אבוקדו ירוקה עשויה להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון משרת 8 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 60 קלוריות. לך לחנות ותביא בצל, עגבניות, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. וזה טוב. נסו סלסה אבוקדו צ'ילי ירוק, פנקייק בצל ירוק עם עגבניות-סלסה אבוקדו, ו טאקו שרימפס בגריל עם סלסה אבוקדו צ'ילי ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את המים, פלפל, בצל, שום, jalapenos, כוסברה, אבוקדו, ו tomatillos בבלנדר, או קערה של מעבד מזון. מחית או תהליך כדי עקביות הרצוי, הוספת מים נוספים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות את עמק Willamette יקבים כל אשכול רוזה של פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.