קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות30
מגזין

סלסה פטרוזיליה ואורן אגוז

סלסה פטרוזיליה ואורן אגוז
המתכון פטרוזיליה ואורן אגוז Salsan מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 599 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 66 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו חומץ יין, מלח כשר, צנוברים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: אגנולוטי עם ברוקולי קלוי ותרד ברוטב אגוזים בחמאה, אורן אגוז, חמאה ופטרוזיליה אורז, ו קוסקוס ישראלי עם צנוברים ופטרוזיליה.

הוראות

1
מערבבים את כל המרכיבים בקערה קטנה ומגישים לצד עוף בגריל, בשר או פירות ים. טיפים: התענגות, רטבים, salsas להחיות את האוכל כי כבר בגריל עם תיבול מעט.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
בשרבשר
מאכלי יםמאכלי ים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים שניים או שלושה תערובות פשוטות אלה ולתת לסועדים להתלבש כמבוקש.רוב התענוגות, הרטבים והמלחותמשתפרים כאשר המרכיבים שלהם היו כמה שעות להתיך (אם כי תערובות צריך להיות מושלך לאחר 48 שעות). נסה שאריות על כריך למחרת.אגורות אלה ניתן להשתמש גם על מזונות בגריל עם מרינדות משלימות, משפשפים, או זיגוג.הכי טוב עם: עוף, בשר בקר, כבש, ופירות ים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מאכלי יםמאכלי ים
בקרבקר
כבשכבש

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.