קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות5
מגזין

סלסה קריבית

סלסה קריבית
הסלסה הקריבית יכולה להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 175 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, רוטב עגבניות של האנט, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו של מרכז אמריקה. וזה לא כל כך מרהיב. נסו סלסה קריבית, סלסה קיווי קריבי, ו האיים הקאריביים ארבע-סלסה פירות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ידיים על: 15 דקות בסך הכל: 45 דקות
2
מערבבים רוטב עגבניות, פלפלים, אננס, פלפלים חלפינו, בזיליקום, מיץ ליים ומלח בקערה בינונית; לכסות. מקררים לפחות 30 דקות כדי לאפשר לטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים עם שבבי טורטייה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים בתפריט? נסה זיווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גינה בצד כרמי Gewurztraminer. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
חצר צדדית כרמי Gewurztraminer
חצר צדדית כרמי Gewurztraminer
החצר הצדדית Gewurztraminer עשויה מענבים נבחרים המיוצרים בכרמים של אזור Pfalz. תוצרת עם 100% Gewurztraminer מותסס במיכלי נירוסטה קטנים, זהו יין לבן ארומטי להפליא כי הוא מושלם להנאה מזדמנת עם ארוחות, מטבח חריף במיוחד, או על ידי עצמו.