קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

סלסה של אננס Habanero

סלסה של אננס Habanero
המתכון אננס Habanero Salsan מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 33 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מצנפת סקוטש צ'ילה, allspice הקרקע, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו אננס-Habanero סלסה, אננס-ג'ינג'ר-Habanero סלסה, ו צדפות ברוטב קוקוס הבאנרו וסלסה מנגו הבאנרו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק את כל החומרים יחד בקערה ולתת לעמוד, ערבוב מדי פעם, 30 דקות, כדי למזג טעמים.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
1
* סלסה יכול להתבצע 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה. הביאו לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.