קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות79
מגזין

סנאפר אדום טנדורי (אור בישול)

סנאפר אדום טנדורי (אור בישול)
סנאפר אדום טנדורי (אור בישול) נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 34 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו מלפפון, מיץ לימון, כורכום הקרקע, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, בישול אור אדום בישול טופו, ו צ'ילי מק (אור בישול) (מתכונים דומים).

מרכיבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.