קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סנאפר אדום עם ראגו ים תיכוני

סנאפר אדום עם ראגו ים תיכוני
סנאפר אדום עם ראגו הים תיכוני נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 659 קלוריות, 89 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שום צלוי, כרישה, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, סנאפר אדום פריך עם סמרטוט של תפוחי אדמה, בצל, ארטישוק, זיתים ירוקים עם רוטב Vierge, ו סנאפר אדום בסגנון ים תיכוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: תבשיל מלבני
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
2
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
במחבת חסינת תנור גדולה מחממים את שמן הזית על אש בינונית, מוסיפים את תפוחי האדמה ומבשלים עד למכרז, כ -8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
4
מוסיפים את הבצלים, מתבלים במלח ופלפל, מכסים ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצלבצל
5
מוסיפים את היין הלבן, מבשלים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
6
מוסיפים את מלאי הדגים ומביאים לרתיחה ומפחיתים את הנוזל ב -1/
מרכיבים שתצטרך
מלאי דגיםמלאי דגים
7
לטעום ולהתאים תיבול, במידת הצורך. מנה את תפוחי האדמה ואת הבצל לתוך 6 ערימות במחבת.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מתבלים את הסנאפר האדום במלח.
מרכיבים שתצטרך
סנאפר אדוםסנאפר אדום
מלחמלח
9
מניחים פילה אחד, צד העור למעלה, על כל ערימה של תערובת בצל תפוחי אדמה. פזר את השום הקלוי, עגבניות שרי, זיתים שחורים, טימין ורוזמרין סביב הערימות. מכסים את המחבת עם מכסה או נייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שריעגבניות שרי
שום קלוישום קלוי
זיתים שחוריםזיתים שחורים
רוזמריןרוזמרין
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
10
אופים במשך 25 עד 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
מגישים בקערות רדודות עם מיצי הבישול.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מקשטים עם פטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
13
יש לשטוף את עצמות הדגים ביסודיות בכמה שינויים של מים קרים. בסיר גדול מניחים את עצמות הדגים ומוסיפים את המים הקרים. מביאים לרתיחה איטית מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
14
לרפרף את פני השטח של קצף וזיהומים לייצר ברור, נקי, מלאי טעימות טרי.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
15
מוסיפים את הכרישה, שומר, בצל, סלרי, פטרוזיליה, טימין, פלפלים ועלי דפנה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
שומרשומר
בצלבצל
טימיןטימין
כרישהכרישה
16
מסננים את המניה וקריר. אחסן את המניה במקרר עד 4 ימים או במקפיא עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת12זיתים שחורים, מגולעניםזיתים שחורים, מגולענים1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם3ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ12עגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי1smallsשומר, פרוסשומר, פרוס1קילוגרםעצמות דגים לבנים (הליבוט, סנאפר ו / או בקלה)עצמות דגים לבנים (הליבוט, סנאפר ו / או בקלה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2(חוֹרֶף)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1כרישה, פרוסהכרישה, פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, פרוסבצל, פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק1קבוצותפטרוזיליה איטלקיתפטרוזיליה איטלקית2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוציםעלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוצים1קילוגרםסנאפר אדום, לחתוך 6 חתיכות, עור על הבקיעסנאפר אדום, לחתוך 6 חתיכות, עור על הבקיע20ציפורןשום קלוי, ראה הערה של קוקשום קלוי, ראה הערה של קוק1קבוצות2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום3בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה זהב יוקון, לחתוך לפרוסות עבות 1/8 אינץתפוחי אדמה זהב יוקון, לחתוך לפרוסות עבות 1/8 אינץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.