קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

סנגריה נוצצת

סנגריה נוצצת
סנגריה נוצצת דורשת כ 30 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 32 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 129 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית דורש תפוז, מים מוגזים, קוניאק ומיץ תפוזים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המשקה הזה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. עם כפית ציון 17%, המנה הזו די גרועה. נסו סנגריה נוצצת, סנגריה נוצצת, ו סנגריה נוצצת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר קטן שלבו את הסוכר, המים והווניל. מביאים לרתיחה על אש בינונית. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 3-5 דקות או עד להמסת הסוכר, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מצננים לטמפרטורת החדר. מחק שעועית וניל.
מרכיבים שתצטרך
1 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל
3
מחלקים את הפירות בין שני כדים גדולים.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
4
מוסיפים את היין, מיץ התפוזים, הליקר, הקוניאק, מיץ הלימון, מיץ הליים ותערובת הווניל. מכניסים למקרר ל -4 שעות לפחות. רגע לפני ההגשה מערבבים פנימה מים מוגזים.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
דבש הדריםדבש הדרים
קוניאקקוניאק
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)

מרכיבים

312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם מנדרינית תפוזים, לא מצורפיםהאם מנדרינית תפוזים, לא מצורפים1ליטרבקבוק מים מוגזים, צונןבקבוק מים מוגזים, צונן1606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוניאק או ברנדיקוניאק או ברנדי15006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבקבוקים כל) יין אדום יבשבקבוקים כל) יין אדום יבש21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקיווי, מקולף ופרוסקיווי, מקולף ופרוס1( חצילים)לימון, פרוס דקלימון, פרוס דק616 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1( חצילים)סיד, פרוס דקסיד, פרוס דק3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דובדבנים של צנצנת מרשינו, לא מרוקניםדובדבנים של צנצנת מרשינו, לא מרוקנים1( חצילים)כתום, פרוס דקכתום, פרוס דק4966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1576 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר תפוזיםליקר תפוזים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראפרסקים, קלופים ופרוסיםאפרסקים, קלופים ופרוסים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול נתחי אננס לא ממותקים, לא מרוסניםיכול נתחי אננס לא ממותקים, לא מרוסנים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה תותים קפואים לא ממותקיםחבילה תותים קפואים לא ממותקים150אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1שעועית וניל, פיצולשעועית וניל, פיצול1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן