קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר אוכמניות עם ביסקוויטים דבש

סנדלר אוכמניות עם ביסקוויטים דבש
סנדלר אוכמניות עם ביסקוויטים דבש יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 885 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 42 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון דרומי. גשו לסופר וקנו קרם כבד, מיץ תפוזים, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סנדלר אוכמניות מחבת עם ביסקוויטים צ'דר, סנדלר ריבס תות עם עוגיות חמאה דבש, ו מאפה אוכמניות טרי עם רוטב אוכמניות.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אוכמניותאוכמניות1כפית קינמוןכפית קינמון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס טחון דקקמח תירס טחון דק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק3(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר turbinadoסוכר turbinado6(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, חתוכה לחתיכות קטנות ומקוררתחמאה לא מלוחה, חתוכה לחתיכות קטנות ומקוררת4ריבס, קצוץ טרי או קפואגלידת וניל, להגשהגלידת וניל, להגשה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Gunderloch Estate ריזלינג יבש. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש