קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

סרווזה-טאקו דגים מוכה עם בצל כבוש מהיר ומלפפון

סרווזה-טאקו דגים מוכה עם בצל כבוש מהיר ומלפפון
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו טאקו דגים מוכה סרווזה עם בצל כבוש מהיר ומלפפון. מתכון זה מכין 4 מנות עם 952 קלוריות, 51 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 40% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. גשו לסופר וקנו סוכר, הבנרו צ'ילה, טורטיות קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 86%. הציון הזה אדיר. מתכונים דומים: מלפפון מהיר וסלט כבוש בצל אדום, טאקו דגים מוכה בירה, ו טאקו דגים מוכה בירה.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול בשמן באמצע הסיר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מחממים שמן ל -350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
בקערה בינונית מערבבים יחד 1 כוס קמח, כמון, קאיין ומלח. מקציפים לאט בירה עד שהיא סמיכה, אך לא נוזלת. לחפור דגים בקמח שנותר תחילה, ואז לטבול בבלילה. מטגנים בקבוצות עד להזהבה, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
כמוןכמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בירהבירה
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מסננים על צלחת מרופדת בנייר.
5
בינתיים, גריל טורטיות על גריל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מגישים דגים בטורטיות ומעליהם בצל כבוש מהיר ומלפפון.
מרכיבים שתצטרך
בצל כבושבצל כבוש
טורטיהטורטיה
מלפפוןמלפפון
דגיםדגים
7
בסיר בינוני מביאים לרתיחה את החומץ, הסוכר, המים והמלח.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מוסיפים בצל ומלפפון וממשיכים לבשל עוד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
בצלבצל
9
מסירים מהאש, מוסיפים צ ' ילה ומעבירים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
בואו להתקרר מעט ואז לצנן מכוסה, לפחות 1 שעה.
11
זורקים פנימה את העגבנייה והכוסברה, 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים1( חצילים)מלפפון אנגלי, קוביות בינוניותמלפפון אנגלי, קוביות בינוניות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה88-inchsטורטיות קמח (8 אינץ')טורטיות קמח (8 אינץ')31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1habanero צ'ילה, זרעים הוסרו, טחוןhabanero צ'ילה, זרעים הוסרו, טחון1גדולבצל אדום, קוביות בינוניותבצל אדום, קוביות בינוניות1עגבנייה רומא, זרע חתוךעגבנייה רומא, זרע חתוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פילה אמנון, לחתוך לחתיכותפילה אמנון, לחתוך לחתיכות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון1גדולVidalia בצל, קוביות בינוניותVidalia בצל, קוביות בינוניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את אן איימי פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -14 דולר לבקבוק.
אן איימי פינו גרי
אן איימי פינו גרי
ניחוחות של אגס ברטלט, גרדניה, אפרסק לבן, תה לבן, יסמין, קרקר גרהם וקש. טעמים של אגס אסייתי, תאנה לבנה, אפרסק לבן, תות לבן ופרחי שומר. הגימור יבש, ארוך ומונע חומצה.משתלב היטב עם עוף צלוי, סלט קיסר, מולים, צלע חזיר מזוגג חבושים, דלעת בגריל, פורל צרוב במחבת וביבימבאפ.