קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

עגבניות, בזיליקום ופרמזן ביצים מקושקשות

עגבניות, בזיליקום ופרמזן ביצים מקושקשות
עגבניות, בזיליקום ופרמזן ביצים מקושקשות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 19 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 345 קלוריות. אם יש לכם ביצים, ג'בטה, שמנת וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכונים דומים: עגבניות בזיליקום קינואה ביצים מקושקשות עם כרוב, ביצים מקושקשות עם תרד ופרמזן, ו ביצים מקושקשות עם תרד ופרמזן.

הוראות

1
חותכים עגבניות שזיף לתוך טריזים ומבשלים בחמאה במשך כדקה. מערבבים 1 כף של פרמזן מגוררת לתוך הביצים עם הקרם ואז מוסיפים למחבת ומערבבים (ראו את הביצים המקושקשות המושלמות של ביל גריינג ' ר לדרך הטובה ביותר לעשות זאת). כפית את הביצים על צלחת הגשה. לפזר על כמה עלי בזיליקום קרועים, כמה פרמזן נוסף ומגישים עם ג ' בטה קלוי בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
עגבניות שזיףעגבניות שזיף
ג ' בטהnameג ' בטהname
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע

יין מבעבע הוא בחירה מצוינת עבור ביצים מקושקשות. גם אם אתה לא עושה מימוזה, יין מבעבע הוא נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם יותר היום, ליין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, זה מנקה את החיך, אשר חשוב מאז חלמון ידוע המעיל את החיך. בועות הדבש נוצצות מוסקטו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
בועות דבש נוצץ Moscato
בועות דבש נוצץ Moscato
החך מציע מוס מבעבע המשגשג עם הדרים מתוק מנדרינה, דבש, אפרסקים, פרחים לבנים גרידת תפוזים על הגימור. היין בעל איזון מתיקות וחומציות מסקרנות המספק מבנה והופך אותו לאפריטיף המושלם לקורסי מתאבנים קלים כגון סלטים וגבינות רכות; מובנה מספיק כדי להתאים למטבח חריף, וגם בן לוויה נהדר לקינוחים קלים ומניחים פרי.