קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עגבניות ירוקות מטוגנות

עגבניות ירוקות מטוגנות
עגבניות ירוקות מטוגנות דורש מסביב 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 308 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לך רוטב פלפל, חמאה, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 28%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עגבניות ירוקות & פיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות, עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת, ו עגבניות ירוקות מטוגנות II.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה, לשלב את קמח התירס, קמח, אבקת שום, קאיין יחד.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים את חלב החמאה לתוך קערה נפרדת ומתבלים עם מלח ופלפל. לטבול את העגבניות בחמאה ולאחר מכן לדלות אותם בתערובת קמח התירס, ציפוי שני הצדדים היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים מחבת ברזל יצוק גדול מעל חום בינוני מעיל עם השמן. כאשר השמן חם, מטגנים במחבת את העגבניות (בקבוצות במידת הצורך) עד חום זהוב ופריך משני הצדדים, כ -3 עד 4 דקות בכל צד. בזהירות להסיר את העגבניות ולנקז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם רוטב פלפל חריף ולימון.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.