קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות3
ציון בריאות12
מגזין

עגבניות ירוקות מטוגנות חסכניות

עגבניות ירוקות מטוגנות חסכניות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים לתוספות, אז נסו עגבניות ירוקות מטוגנות חסכניות. מתכון זה מכין 3 מנות עם 239 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח תירס, עגבניות, מלח ופלפל גרוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. 32 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 86%. הציון הזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עגבניות ירוקות ופיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות, עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת, ו עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת.

הוראות

1
מחממים שמן צמחי במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים קמח תירס בקערה; טובלים ומצפים כל פרוסת עגבנייה עד לציפוי יסודי.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
עגבנייהעגבנייה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים פרוסות עגבניות מצופות זו לצד זו בשמן החם; מטגנים עד שהציפוי שחום וקרום, 1 עד 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
שמן בישולשמן בישול
4
מוציאים בעזרת כף מחוררת ומעבירים לצלחת מרופדת במגבת נייר לניקוז. מתבלים במלח ופלפל שחור. חזור על הפעולה עם פרוסות העגבניות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

עגבנייה ירוקה מטוגנת בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. הרבנטוס אני בלאן דה לה פינקה ברוט עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
היין הנצנץ של דה לה פינקה מיוצר מענבים מהענבים העתיקים ביותר של רבנטוס אי בלאן, שנשתלו באמצעות מערכת גובלט בשנת 1964 בוויניה דלס פפססילס.ממוקם על המרפסים הגבוהים ביותר של נהר אנויה, כרם ויניה דלס פקססילס יש קרקעות ימיות עם תכולת מאובנים גבוהה. זה מאפיין את המבנה ואת הרכב הקרקע של כרם זה. הקרבונטים הם המרכיב המספק את המקור העיקרי של טיפוסיות ליין הנוצץ הזה עם ביטוי מלוח גבוה. זהו יין מבעבע עם זהות ואישיות ייחודיים.