קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות36
מגזין

עגבניות פפריקה עם ביצים עלומות (Shakshouka)

עגבניות פפריקה עם ביצים עלומות (Shakshouka)
עגבניות פפריקה עם ביצים עלומות (Shakshouka) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 304 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך פלפל, רסק עגבניות, פפריקה הונגרית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו שקשוקה (ביצים שלוקות ברוטב עגבניות מתובל), Improv: ביצים עלומות עם יוגורט וחמאת פפריקה מעושנת, ו ביצים אפויות עם נקניקיות מרגוז, עגבניות ופפריקה מעושנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים כוסברה, כמון, פפריקה, ו 1/2 כפית. מלח במכתש ולירה עד מרוסק, או לאטום בשקית ניילון למחוץ עם מערוך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שום וקילוגרמים למשחה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
ב10-ב. מחבת מעל חום בינוני, לבשל צ ' ילה ב 1 כף. שמן, ערבוב לעתים קרובות, עד השחמה היטב, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים תערובת תבלינים ורסק עגבניות ומבשלים, ערבוב, עד ריחני, על 1 דקה. מערבבים 3/4 כוס מים, ואז עגבניות. מבשלים, הופכים עגבניות מדי פעם, עד מתרכך, 10 עד 20 דקות; מוסיפים יותר מים, 1/4 כוס בכל פעם, אם התערובת מתחילה להתייבש (אתה צריך לראות מיצים סביב עגבניות).
מרכיבים שתצטרך
5
עם כף עץ, לעשות 4 שקעים בתערובת עגבניות ולשבור ביצה לתוך כל אחד. מתבלים במלח ופלפל. מכסים ומבשלים עד הביצים להגדיר אבל חלמונים עדיין נוזליים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
אם אתה רוצה, טפטוף shakshouka עם 1 כף. שמן, ואז לגרוף על צלחות לשרת עם לחם פריך.
מרכיבים שתצטרך