קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

עגל צלוי משובץ בפנצ'טה וקורניצ' ון

עגל צלוי משובץ בפנצ'טה וקורניצ' ון
אם יש לך בערך 45 דקות כדי לבלות במטבח, עגל קלוי משובץ עם Pancettan ו Cornichons עשוי להיות מרהיב ללא גלוטן מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 306 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, שמנת כבדה, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: Pancetta-בשר משובץ פילה, לחמניות עגל עם פנצ'טה, ו תפוחי אדמה חדשים עם cornichons & שמנת.

הוראות

1
מניחים רצועה של פנצ ' טה במחט מזווה ומכניסים אותו עמוק לתוך צלי העגל, בעקבות גרגר הבשר. חזור עם רצועות הפנצ ' טה שנותרו, ואחריו cornichons; רווח אותם באופן שווה. שים את העגל על מגש ותשפשף עם מיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו להשרות בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות, צולה את הצלי כמה פעמים.
3
בסיר כבד או תבשיל רק גדול מספיק כדי להחזיק את העגל בנוחות, להמיס את החמאה בשמן על חום גבוה. כאשר הקצף שוכך, מוסיפים את העגל וחומים אותו היטב מכל הצדדים. מתבלים את העגל בכל רחבי עם מלח ופלפל, מוסיפים את השמנת ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, לכסות ומבשלים בעדינות במשך כ 1 1/2 שעות, או עד רך מאוד. להפוך את העגל כמה פעמים כפי שהוא מבשל ולהוסיף 2 עד 3 כפות מים למחבת אם מיצי הבישול להתאדות.
מרכיבים שתצטרך
4
תן לעגל לנוח 5 דקות, ואז לגלף את הצלי ולסדר על מגש. מרתיחים את מיצי פאן אם יש צורך לרכז את הטעם.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם העגל.
מרכיבים שתצטרך