קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות54
מגזין

עוגות בקלה דרום מערב עם אורז מתוק מקסיקני

עוגות בקלה דרום מערב עם אורז מתוק מקסיקני
עוגות בקלה דרום מערב עם אורז מתוק מקסיקני יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 694 קלוריות, 81 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. מתכון זה מ Laurens האחרון יש 4 אוהדים. אם יש לכם ביצים, אחרי שרצתי הגזע שלי..., כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית נסו סלט אורז ושעועית עם רוטב מתוק ומתובל, בשר חזיר צלוי עם עוגות בטטה ואורז, ו אורז בטטה אורז מקסיקני ארוחת בוקר מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה לחום בינוני. ממיסים חמאה ובצל מוקפץ, שום ופלפל אדום עד רך, 7-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הסר מהחום והנח בצד. בקערה גדולה, לשלב מרכיבים שנותרו וירקות מבושלים יחד. טופס קציצות בגודל כף יד על ידי לחיצה על תערובת בין הידיים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מניחים על גיליון עוגיות משומן.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים ב 350 במשך 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
מגישים עם אורז מתוק, שעועית שחורה ו / או סלסה עגבניות אבוקדו.אורז מתוק מקסיקני
מרכיבים שתצטרך
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה, קצוץכוסברה, קצוץ1קילוגרםפילה בקלה, מבושל ומתפוררפילה בקלה, מבושל ומתפורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2ביציםביצים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה3ריבס, קצוץ טרי או קפואהצלחנו! זה היה כמה ימים ארוכים, אבל אנחנו כאן ומתמקמים עכשיו. מעולם לא הייתי כל כך שמח להגיע לכל יעד נתוןהצלחנו! זה היה כמה ימים ארוכים, אבל אנחנו כאן ומתמקמים עכשיו. מעולם לא הייתי כל כך שמח להגיע לכל יעד נתון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות3ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק3ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3ריבס, קצוץ טרי או קפואלאחר נסיעה loooooong במכונית ארוזה בחוזקה…לאחר נסיעה loooooong במכונית ארוזה בחוזקה…3ריבס, קצוץ טרי או קפואואחרי שרצתי הגזע שלי……ואחרי שרצתי הגזע שלי……1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבל קודם……אבל קודם……3ריבס, קצוץ טרי או קפואזה מה שהכנתי לארוחת ערב! נראה טעים, נכון?! ובכן, המתכון הוא להלןזה מה שהכנתי לארוחת ערב! נראה טעים, נכון?! ובכן, המתכון הוא להלן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור סיבת המוות. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.