קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות4
מגזין

עוגות סלמון עם טרגון-רוטב צ'ייב טבילה

עוגות סלמון עם טרגון-רוטב צ'ייב טבילה
צריך מוצרי חלב חינם ו pescatarian hor d ' oeuvre? עוגות סלמון עם רוטב טרגון-צ'ייב יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-36 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 39 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לכם גרידת ליים, פלפל, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צלוי בצד של סלמון עם חרדל, טרגון, ורוטב צ'ייב, צלוי בצד של סלמון עם חרדל, טרגון, ורוטב צ'ייב, ו פטריות בגריל עם פפריקה מעושנת ורוטב טבילה צ'ייב (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטפוח סלמון יבש עם סכין חדה לחתוך בערך 1/3 אינץ ' קוביות. בקערה בינונית מקציפים ביצה ומערבבים בעדינות בסלמון וברכיבים שנותרו עד לשילוב פשוט.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
2
מחממים מחבת nonstick 12 אינץ 'מעל חום מתון, עובד בקבוצות, ירידה 2-כפות אמצעים של תערובת סלמון על 1 אינץ' בנפרד למחבת. מבשלים עוגות עד מתחת זהוב, על 1 דקה. הפוך עוגות מעל ומבשלים עד רק מבושל דרך, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להעביר עוגות כמו מבושל למגש. עוגות סלמון ניתן לעשות 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה. להביא עוגות לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
4
מקשטים עוגות עם פלחי לימון ומגישים עם רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.