קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגות סרטנים

עוגות סרטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל עוגות סרטנים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 104 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. גשו לסופר וקנו ביצים, פלפל טחון, סרטן, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, עוגות סרטנים כמו בקתת הסרטנים של ג'ו, ו עוגות הסרטנים הטובות ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב, לערבב את המיונז, panko, תיבול פירות ים, ג ' ינג ' ר הקרקע, פלפל וביצה עד מעורב היטב. לבסוף, מוסיפים את הסרטן ומערבבים, נזהרים לא לשבור את הגושים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
מיונזמיונז
פלפלפלפל
פאנקו.פאנקו.
סרטןסרטן
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
תן לתערובת עוגת הסרטנים לקרר ולקשור במשך 30 דקות עד 1 שעה. לאחר מכן, מנה את הסרטן ל 2 עוגות אונקיה ואבק קל עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סרטןסרטן
3
לטגן מעל חום בינוני במחבת סאוט עם שמן זרעי ענבים עד חום זהוב בצד הראשון. ואז הפוך וחזור על הצד השני. חזור על התהליך עד שכל העוגות בושלו. תסיים עם מיץ הלימון. שמור בקירור ומכוסה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים
מיץ לימוןמיץ לימון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.