קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

עוגות סרטנים מתובלות על ירקות מעורבים עם ויניגרט ג'ינג'ר-הדר

עוגות סרטנים מתובלות על ירקות מעורבים עם ויניגרט ג'ינג'ר-הדר
עוגות סרטן מתובל על ירקות מעורבים עם זנגביל-ויניגרט הדר דורש כ 2 שעות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 387 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. ו 2 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם אבוקדו, סלרי, בשר סרטנים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 57%. הציון הזה די טוב. נסו עוגות סרטן על ירקות מעורבים עם ויניגרט בוטנים, עוגות סרטן על ירקות מעורבים עם רוטב לימון, ו ירקות מעורבים עם ויניגרט מיסו-ג'ינג'ר שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל ומבשלים עד לריכוך ושקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הסלרי והפלפל; ממשיכים לבשל עד שהירקות רכים, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את החרדל ופלפל הקאיין; מבשלים 2 דקות. מגרדים את התערובת לקערת ערבוב ומכניסים למקרר לקור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפלפלפל
ירקירק
חרדלחרדל
סלריסלרי
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מערבבים את המיונז לתערובת הירקות המצוננת יחד עם פירורי הלחם הרכים, 1 כף גרידת לימון, פטרוזיליה וביצה טרופה. מערבבים עד לאיחוד, ואז מקפלים בעדינות את בשר הסרטנים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
גרידת לימוןגרידת לימון
מיונזמיונז
בשר סרטניםבשר סרטנים
ירקירק
פטרוזיליהפטרוזיליה
ביצהביצה
4
יוצקים את פירורי הלחם היבשים לקערה רדודה. יוצרים את תערובת הסרטנים ל -8 עוגות בעובי 1/2 אינץ'. לחץ את עוגות הסרטנים לפירורי הלחם אחת אחת עד לציפוי מכל הצדדים. מנערים בעדינות עודפי פירורים, ומניחים את עוגות הסרטנים על צלחת. מכסים בניילון נצמד ושומרים במקרר 1 שעה עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סרטןסרטן
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
5
מכינים את הוויניגרט על ידי הקצפה של 3/4 כוס שמן צמחי עם גרידת לימון 1, מיץ לימון, ג ' ינג 'ר, ג' לפנו, סוכר ומלח. חנות במקרר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן צמחישמן צמחי
מיץ לימוןמיץ לימון
ויניגרטויניגרט
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מחממים את שמן הטיגון במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. בזמן שהשמן מתחמם, זורקים את ירקות הסלט המעורבים עם הוויניגרט בקערת ערבוב, ומחלקים ל -8 צלחות הגשה. מסדרים את האבוקדו הפרוס מעל הסלטים, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
ויניגרטויניגרט
שמן בישולשמן בישול
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבתמחבת
7
לאחר שהשמן מנצנץ בחום, מטגנים את עוגות הסרטנים עד להזהבה מכל צד, 2 עד 3 דקות לכל צד. מסננים בקצרה על צלחת מרופדת במגבת נייר כדי להיפטר מהעוגות מעודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
מניחים עוגת סרטנים על גבי כל סלט ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן

מרכיבים

2אבוקדו-קלופים, מגולענים ופרוסיםאבוקדו-קלופים, מגולענים ופרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רכיםפירורי לחם רכים3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים מבושלבשר סרטנים מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות2(חוֹרֶף)שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואלימון, מקונןלימון, מקונן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2בצל צהוב בינוני, קצוץסלט ירקות מעורביםסלט ירקות מעורבים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון11 קילו קישואים,סוכר לבן, או לפי הטעםסוכר לבן, או לפי הטעם

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקדט וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא א 'עד ת' שרדונה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -15 דולר.
א 'עד ת' שרדונה
א 'עד ת' שרדונה
שרדונה א 'עד ת' 2010 נפתח בניחוחות של פרחים לבנים, קלמנטינה, ליים, חבוש, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים הלאה לאגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים לג ' ינג ' ר. התקף עמוס מינרלים הוא בהיר, מעורר תיאבון ואינטנסיבי. החיך האמצעי הניואנסי ממשיך בטעמים המשקפים ומגבירים את הארומטים. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים קלאסי אורגון סטילי שרדונה. 2010 היה בציר יוצא דופן עבור יינות לבנים באורגון ויין מונע טרואר מתוחכם זה אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי זה יספק במהלך 5 השנים הבאות.