קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות פולנטה קשות

עוגות פולנטה קשות
קשה פולנטה עוגות נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -15 דקות. גשו לסופר וקנו פרמיגיאנו, פלפל קאיין, מסקרפונה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 30%, המנה הזו די גרועה. נסו עוגות פולנטה קשות, עוגות פולנטה קשות עם טלג'יו ועגבניות שרי, ו עוגות מיני תאנה מזוגגות עם רוטב וניל קשה (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר לשלב את החלב, מים, מפרץ קאיין. מביאים את התערובת לרתיחה על אש נמוכה ומתבלים בנדיבות במלח. קח את התבלינים לקצה מלוח מדי. כדי לעשות זאת אתה חייב לטעום כמו שאתה הולך. פולנטה משמשת כמחק מלח, אם לא תתבל כאן בשפע לעולם לא תתאושש ממנו.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פולנטהפולנטה
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
לאחר שהנוזל רותח ומתובל כראוי, מפזרים פנימה את הפולנטה תוך הקצפה מתמדת. לאחר שילוב הפולנטה, עברו לכף עץ ובחשו לעיתים קרובות עד שהפולנטה הפכה סמיכה. טועמים את הפולנטה כדי לראות אם היא התבשלה. אם הוא עדיין מרגיש מילי וגרגרי, הוסיפו עוד קצת חלב או מים ובשלו אותו לעקביות עבה. חזור על תהליך זה, לפי הצורך, עד שהפולנטה מרגישה חלקה על הלשון שלך, בערך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מקציףמקציף
4
מוציאים את עלה הדפנה ומערבבים פנימה את המרווה הקצוצה והמסקרפונה.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
עלי דפנהעלי דפנה
מרווהמרווה
5
מרפדים תבנית מרובעת בגודל 7 על 7 אינץ ' בניילון.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
6
יוצקים את הפולנטה לתבנית המוכנה. מכסים את החלק העליון בפלסטיק נוסף המוחלק על פני הפולנטה. מצננים במקרר עד הצורך. (כל זה יכול להיעשות לחלוטין מבעוד מועד,כמו אתמול! מגניב!)
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
כשמוכנים לשימוש מוציאים את הפולנטה מהתבנית וחותכים לצורות הרצויות. מצפים מחבת טפלון בשמן זית ומביאים לאש בינונית-גבוהה. ברגע שהמחבת חמה ומתחילה לעשן רק מעט, מוסיפים את צורות הפולנטה. מבשלים את הפולנטה משני הצדדים ומסיימים על ידי פיזור מעט פרמיגיאנו מגורר.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
שמן זיתשמן זית
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מעבירים לפלטת הגשה ומגישים כשהוא חם.
9
איזו עוגת תירס!!!!