קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

עוגות שרימפס מטוגנות

עוגות שרימפס מטוגנות
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו עוגות שרימפס מטוגנות. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 27 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 365 קלוריות. אם יש לך שרי, שן שום, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 53%. נסו חביתה שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס, עוגות קישואים מטוגנות, ו עוגות תפוחים מטוגנות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מעבדים או מערבבים את השרימפס עם השום, הבצל הירוק, המלח, הקמח, השרי ומספיק מים ליצירת בלילה סמיכה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
שרי.שרי.
שרימפסשרימפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
2
בואו לעמוד, מכוסה בסרט פלסטיק, במשך שעה 1. ואז מטגנים, בטיפות של 1 כפית גדושה, לתוך השמן נשפך לעומק של 2 אינץ ' במחבת, במשך כ 1 דקה בכל צד, או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא קאובוי עירום סוביניון בלאן על ידי יקב עירום. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-32 דולר.
קאובוי עירום סוביניון בלאן על ידי יקב עירום
קאובוי עירום סוביניון בלאן על ידי יקב עירום
נפתח בניחוחות מסורתיים של עשב לימון, עם גויאבה בסיסית ופסיפלורה. חומציות פריכה מנקה את החיך, מה שמוביל לסיום מתמשך של honey.At יקב עירום, אנו במשימה להפחית את שיעור הגירושין על ידי עידוד זוגות לחלוק כוס יין מדי לילה. אנחנו "שואפים להקניט" עם תוויות הם רק קצת מסוכן כי אנחנו מאמינים החוויה סביב היין צריך להיות כיף. קבעו את מצב הרוח לכיף ורומנטיקה עם יינות פרימיום, מותגים אקזוטיים ותוויות גב פרובוקטיביות. לקבל פקקים עם פקק וליהנות מה חיים באופן בלתי צפוי מביא לך.