קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות36
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות דלעת אני

עוגיות דלעת אני
עוגיות דלעת אני יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף הקינוחים שלך. מנה אחת מכילה 102 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 36. אם יש לכם קינמון טחון, סוכר, שבבי חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. 270 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 16%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות שוקולד צ'יפס דלעת ובראוניז עוגת גבינה תבלינים דלעת, עוגיות שוקולד צ'יפס דלעת ובראוניז עוגת גבינה תבלינים דלעת, ו עוגיות סוכר תבלינים דלעת עם ציפוי קרם חמאה דלעת.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים דפי עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה בינונית, קרם את הקיצור והסוכר. מערבבים פנימה את הדלעת והווניל. מנפים יחד את הקמח, המלח, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והקינמון; מערבבים לתערובת המוקרמת. ואז מערבבים פנימה את שבבי החמאה. זרוק בצק בכפיות על דפי העוגיות המוכנים.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
סודה לשתייהסודה לשתייה
קיצורקיצור
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
ונילוניל
עוגיותעוגיות
קרםקרם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים במשך 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. הניחו לעוגיות להתקרר כדקה על דפי העוגיות לפני העברתן למתלי קירור תיל.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.