קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות זנגביל

עוגיות זנגביל
ביסקוויטים זנגביל הוא צמחוני ארוחת בוקר. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 244 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל הסקוטי הזה. גשו לסופר וקנו מים, סוכר חום, מלח שולחן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: עוגיות זנגביל, עוגיות זנגביל, ו עוגיות זנגביל.

הוראות

1
Place oven rack in the middle and preheat oven to 375 F/190 C.In the bowl of the food processor, add the all-purpose flour, whole wheat flour, brown sugar, baking powder, baking soda, ground ginger, cinnamon, nutmeg, cloves, and salt. Pulse a few times.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
תנורתנור
2
Add the cold butter pieces and pulse about 12 to 15 times until the mixture resembles coarse crumbs.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
Pour into the mixing bowl and stir in currants and crystallized ginger. Make a well in the center of the mixture.In the small bowl, stir together the egg, whipping cream and molasses, then add all at once to flour mixture. Using a fork, stir until ingredients are combined. (If some flour remains on the bottom, wet your hands slightly and mash it all together, then clean and dry your hands.)Turn dough onto a lightly floured surface. Knead gently for just a few strokes, then divide dough in half. Lightly pat or roll each dough portion to a 5- to 5-1/2-inch circle, 3/4-inch thick.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
דומדמניותדומדמניות
מולסהמולסה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
Cut each circle into 6 wedges.
5
Place wedges about 2 inches apart on the parchment-lined baking sheet. In a small bowl, combine egg white and water.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
6
Brush tops of scones with egg white mixture and sprinkle with sugar, if desired. (We like the crunchy sugary top.)
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
7
Bake in the preheated oven 12 to 15 minutes, or until a wood toothpick inserted into a crack in top of scones comes out clean.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
8
Serve warm or at room temperature. Makes 12 scones.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ דק ג'ינג'ר גבישיקצוץ דק ג'ינג'ר גבישי37אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס ארוז סוכר חום כהה1/3 כוס ארוז סוכר חום כהה1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1ביצה לבנה, מוכה קלותביצה לבנה, מוכה קלות80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס צימוקים זהובים (או דומדמניות)1/2 כוס צימוקים זהובים (או דומדמניות)12ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר מגורען עבור זליפהסוכר מגורען עבור זליפה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 כוס מולסה מתונה בטעם1/4 כוס מולסה מתונה בטעם0(יכול להיות או להרחיק)מלח שולחןמלח שולחן120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס קמח לכל המטרהכוס קמח לכל המטרה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות חמאה קרה ללא מלח, לחתוך לחתיכות קטנותכפות חמאה קרה ללא מלח, לחתוך לחתיכות קטנות1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס שמנת1/2 כוס שמנת128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס קמח מחיטה מלאה (מסורתי או לבן)כוס קמח מחיטה מלאה (מסורתי או לבן)