קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

עוגיות טבעוניות עם שוקולד כפול

עוגיות טבעוניות עם שוקולד כפול
המתכון שוקולד כפול בראוניז טבעוני יכול לספק הכמיהה האמריקאית שלך בערך 50 דקות. והוא יספק כ 16 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 226 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח, אבקת קקאו, סירופ מייפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. אנשים רבים באמת אהבו את הקינוח הזה. נסו פעמיים שוקולד Raw בראוניז טבעוני, עוגיות שוקולד כפולות, ו עוגיות שוקולד כפולות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-350ºF ומשמנים קלות תבנית אפייה בגודל 9×13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
שלב את הקמח, קקאו, אבקת אפייה, ומלח בקערה בגודל בינוני, ערבוב היטב כדי לשלב באופן מלא את cocoa.In קערת ערבוב, למזג את יחד הסוכר, שמן, מייפל, משקה חלב קוקוס, וניל. מקפלים את החומרים יבשים ערבוב רק כמה פעמים לשלב ללא ערבוב יתר. אם כמה גושים קטנים יישארו, זה בסדר. בעדינות לקפל את פצפוצי השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלב קוקוסמשקה חלב קוקוס
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
3
מורחים את הבלילה באופן שווה במחבת מוכן שלך ואופים במשך 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
תן לחומיות להתקרר לחלוטין לפני החיתוך כדי למנוע התפוררות.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאז טעים® חלב חינם משקה חלב קוקוס מקורי (השתמש שוקולד קוקוס משקה חלב עבור מנה משולשת!)אז טעים® חלב חינם משקה חלב קוקוס מקורי (השתמש שוקולד קוקוס משקה חלב עבור מנה משולשת!)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס ללא חלבשוקולד צ'יפס ללא חלב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי או זרעי ענביםשמן צמחי או זרעי ענבים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל (אני משתמש בכיתה ב')סירופ מייפל (אני משתמש בכיתה ב')11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה (יכול sub קמח מאפה מחיטה מלאה, אם תרצה)קמח לכל מטרה (יכול sub קמח מאפה מחיטה מלאה, אם תרצה)