קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות קרמל תפוחים

עוגיות קרמל תפוחים
זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 36%. מתכונים דומים: איך להכין תפוחי קרמל}תפוחים פאי קרמל תפוחים, עוגיות פירורים תפוחים, ו S ' more קרמל תפוחים.

הוראות

1
לרסס גיליון עוגיות עם תרסיס בישול שאינו מקל. לשטוף תפוחים על ידי שפשוף בעדינות עם ספוג לשפשף שוחקים וכמה טיפות של דטרגנט צלחת. לשטוף ולייבש היטב; להסיר גזע. לדחוף מקלות לתוך צמרות של תפוחים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
תפוחתפוח
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
ממיסים אפייה וקרמלים קשים עם חמאה ומים בסיר בינוני על אש נמוכה עד חלקה, ערבוב לעתים קרובות. לטבול ולסחרר תפוחים בתערובת קרמל נמס, באמצעות כף להתפשט באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
תפוחתפוח
חמאהחמאה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מגלגלים בפירורי עוגיות, לוחצים בעדינות לקרמל.
מרכיבים שתצטרך
פירורי עוגיותפירורי עוגיות
קרמלקרמל
גלולגלול
4
מניחים על מחבת מוכנה ומקררים לפחות 15 דקות או עד ערכות קרמל.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "