קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות11
מגזין

עוגיות ראש השנה סיניות: מתובל, להמיס-In-Your-Mouth עוגיות שקדים Sugee (עם גי)

עוגיות ראש השנה סיניות: מתובל, להמיס-In-Your-Mouth עוגיות שקדים Sugee (עם גי)
המתכון הסיני ממתקים ראש השנה: מלוח, להמיס בפה עוגיות שקדים מסוכרים (עם גי) מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מתאים ל-20 מנות. יש קינוח זה 55 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . אם יש לך אבקת אפייה - ¼ כפית / 1g, ¼ - קאפ / 56g, ¼ מהות vanillan - ¼ כפית / 1g, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 9%. נסו ראש השנה הסיני: עוגיות שקדים, נמס בפה שלך עוגיות אני, ו עוגיות להמס-In-Your-Mouth (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.