קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות42
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות תפוזים

עוגיות תפוזים
עוגיות תפוז פרוסות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון קינוח שלך. מתאים ל-42 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון נטול לקטוז וצמחוני יש 148 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, סודה לשתיה, פקאן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 11% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגיות תפוזים, עוגיות תפוזים חתוכות אפויות, ו כיכר פרוסה כתומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד סודה 1/2 כפות מים עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
פופפופ
2
לנצח קיצור במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת. בהדרגה מוסיפים סוכרים, מכים עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
3
להוסיף תערובת סודה, ביצים, הבא 3 מרכיבים; לנצח עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
פופפופ
4
מערבבים קמח, שיבולת שועל ואבקת אפייה. בהדרגה להוסיף תערובת קיצור, מכות עד מעורבב. טיפה על ידי כף מעוגלתעל גבי גיליונות אפייה משומנת קלות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קיצורקיצור
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים עוגיות ב 350 במשך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מתלים חוט מגניב.
7
מערבבים יחד אבקת סוכר ומיץ תפוזים; טפטוף על עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
עוגיותעוגיות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוז היטבסוכר חום בהיר ארוז היטב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2largesביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה10פרוסות10 פרוסות ממתקים כתומות, קצוץ10 פרוסות ממתקים כתומות, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל לא מבושלתשיבולת שועל לא מבושלת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן