קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת איש השלג

עוגת איש השלג
מנה אחת מכילה 977 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו תמצית מנטה, מקל מנטה ענק, סוכריות עגולות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו איש שלג עוגה, עוגת איש השלג, ו עוגת Spice Snowman (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. משמנים את החלק התחתון ואת הצדדים של 2 (8 אינץ') מחבתות עוגה עגולות; להפריש. בקערת ערבוב גדולה, לשלב תערובת עוגה, מים, שמן, ביצים ותמצית. השתמש במערבל חשמלי להכות על מהירות נמוכה במשך 1 דקה. לגרד את הקערה ולאחר מכן לנצח על מהירות בינונית במשך 2 דקות, או עד הבלילה חלקה. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין מחבתות עוגה.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערת ערבובקערת ערבוב
תנורתנור
2
אופים בתנור שחומם מראש במשך 25 עד 35 דקות, או עד שמרכז הבוחן יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בואו מגניב מחבתות במשך 5 דקות.
4
הסר מן המחבתות ולהעביר מתלה חוט להתקרר לחלוטין. ;
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
1
עם מערבל יד, להכות את החלבונים ביצה עם מיץ לימון או לחלץ עד מקציף.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חלבוניםחלבונים
חלץחלץ
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
מוסיפים את אבקת הסוכר מנופה ומכים במהירות נמוכה עד בשילוב, חלקה, מבריק. פנה גבוה והכה כ 5 דקות עד נוקשה ומבריק.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
3
להוסיף צבע מאכל, אם תרצה, ולהעביר שקית מאפה לצינור על עוגיות. ;
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
שקית מאפהשקית מאפה
1
קו האחורי של מחבת גיליון עם רדיד אלומיניום.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
2
מניחים רצועות רחבות 4 אינץ ' של נייר קלף מסביב לגבול של תבנית הסדין כדי לשמור על נייר נקי בזמן שאתה לקשט את העוגה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
3
מניחים סיבובי עוגה זה לצד זה על מגש גיליון מרופד. תחתוך צד אחד מכל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
4
מניחים cupcakes זה לצד זה בקצה אחד של סיבוב עוגה עם הצד לחתוך / שטוח כלפי מעלה (זה יהיה החלק העליון של הכובע העליון). כפור הן עוגות ועוגות עם ציפוי, כך שזה נראה כמו כובע הוא נח על ראשו של איש שלג מונח על גוף.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
5
הסר את נייר הקלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
6
מורחים או לטפטף את השליש התחתון של מחבת הסדין עם כמה זיגוג מלכותי (הדובדבן המלכותי ישמש דבק עבור הקוקוס).
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
מורחיםמורחים
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מפזרים את הקוקוס על הדובדבן המלכותי לחקות שלג. באופן אקראי למקם 20 dollops של הדובדבן המלכותי סביב שאר מחבת הסדין.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מניחים את עוגיות פתית השלג על כל מנה של הדובדבן המלכותי. מקשטים את כובע איש השלג בשורות של סוכריות מנטה כחולות, החל מהחלק העליון של ראש איש השלג ועובד על העוגות. כדי לקשט את הפנים להשתמש בקציצות מנטה לעיניים, במקום נקודה קטנה של הדובדבן המלכותי במרכז כל קציצה ומניחים סוכריית גומי כחולה על גבי הדובדבן המלכותי. תשתמש במסטיק הכתום בשביל האף והשוקולדים המצופים בממתקים הכחולים בשביל החיוך. כדי להפוך את הכפתורים לטבול את הצד השטוח של ממתק קשה לתוך הדובדבן המלכותי ולאחר מכן לתוך הסוכר לקשט בצבע ולמקם על החזה של איש השלג; לחזור עם הנותרים 2 סוכריות קשות. קח 2 (8 אינץ') חתיכת רצועות פירות ולקשור אותם לתוך קשר. רצועות פירות לעטוף על פני איפה 2 סיבובים עוגה לפגוש לעשות צעיף. כדי להפוך את "מטאטא", לקחת חתיכה ארוכה 3 אינץ 'של רצועת פירות לחתוך את התחתון 2 אינץ' לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
קציצות מנטהקציצות מנטה
סוכר לקשטסוכר לקשט
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
קאפקייקסקאפקייקס
סוכריות גומיסוכריות גומי
עוגיותעוגיות
כתוםכתום
פירותפירות
ציפויציפוי
9
מניחים כמות קטנה של הדובדבן המלכותי בסוף קנה הממתקים בגודל מעל ומניחים את הקצה הלא מתובל של רצועת הפרי על הדובדבן המלכותי. השתמש בסוכריות גומי לבנות גדולות כדי להפוך את הידיים.
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין
סוכריות גומיסוכריות גומי
פירותפירות
ציפויציפוי
10
תניח את מקל הסוכריה ליד אחת מידיו. ;
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין

מרכיבים

1מקל מנטה כחול ענק (עבור מקל מטאטא)מקל מנטה כחול ענק (עבור מקל מטאטא)8שוקולד מצופה ממתקים כחולים (לפה)שוקולד מצופה ממתקים כחולים (לפה)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר של ממתקים, מנופהסוכר של ממתקים, מנופה20smalls20 חנות קנה עוגיות בצורת פתית שלג קטן20 חנות קנה עוגיות בצורת פתית שלג קטן2cupcakes unfrostedcupcakes unfrosted2largesחלבונים ביצה או 5 כפות אבקת מרנגחלבונים ביצה או 5 כפות אבקת מרנג3ביציםביצים12ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל, אם תרצה.צבע מאכל, אם תרצה.680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי לבן מוקצף (מומלץ: בטי קרוקר לבן רך)ציפוי לבן מוקצף (מומלץ: בטי קרוקר לבן רך)1רול - אפ פירות באורך כף רגל (לצעיף) (מומלץ: פרי ברגל)רול - אפ פירות באורך כף רגל (לצעיף) (מומלץ: פרי ברגל)6largesטיפות מסטיק לבן (לידיים)טיפות מסטיק לבן (לידיים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רויאל אייסינג (בשקית או צנרת)רויאל אייסינג (בשקית או צנרת)2שעועית ג'לי כחולה (לעיניים)שעועית ג'לי כחולה (לעיניים)2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרי או 1 כפית תמצית ונילמיץ לימון טרי או 1 כפית תמצית וניל3סוכריות עגולות (עבור כפתורים)סוכריות עגולות (עבור כפתורים)213אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכריות מנטה כחולות מרובע (עבור כובע)סוכריות מנטה כחולות מרובע (עבור כובע)1סוכריות כתומות (עבור האף)סוכריות כתומות (עבור האף)11 קילו קישואים,תמצית מנטהתמצית מנטה2קציצות מנטה (לעיניים)קציצות מנטה (לעיניים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר קישוט צבעסוכר קישוט צבע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס פתיתי ממותקקוקוס פתיתי ממותק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן517אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת תערובת עוגה לבנה (מומלץ: בטי קרוקר)תיבת תערובת עוגה לבנה (מומלץ: בטי קרוקר)