קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

עוגת בראנץ ' פרי עם ציפוי של Streusel

עוגת בראנץ ' פרי עם ציפוי של Streusel
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, כל כך לתת עוגת בראנץ ' פירות מצופה Streusel לנסות. והוא מספק כ 12 מנות . מנה אחת מכילה 453 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. אם יש לכם סודה לשתיה, סוכר מגורען, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו עוגת דלעת מצופה בדלעת תפוחים, עוגת חטיף שוקולד עם בננה מצופה בשוקולד, ו מאפינס עוגת חמוציות מקופסת Streusel (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177°. גריז התחתון הצדדים של 9 אינץ ' מחבת מרובע עם קיצור או ספריי בישול. בקערה גדולה, לערבב 2 כוסות דגנים ומיץ תפוזים; בואו לעמוד על 2 דקות או עד דגנים הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
קיצורקיצור
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מערבבים שמן, ביצה ובננות לתוך תערובת דגנים. מערבבים במרכיבים עוגה הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
דגני בוקרדגני בוקר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
3
מורחים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים 35 עד 40 דקות או עד מעיינות העליון בחזרה כאשר נגע קלות במרכז. בינתיים, במקום 1/2 כוס דגני resealable מזון אחסון שקית פלסטיק או בין יריעות של נייר שעווה; למחוץ בגסות עם מערוך. בקערה קטנה, מערבבים דגנים כתושים ונותר תוספות עד מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מערוךמערוך
תנורתנור
קערהקערה
5
כאשר העוגה נעשית, להגדיר שליטה בתנור כדי לצלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים ציפוי שווה על עוגה חמה. צלייה עם העליון על 5 סנטימטרים מחום במשך 1 עד 2 דקות או עד מבעבע (לצפות בזהירות כדי למנוע שריפה).

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2smallsבננות, פרוסות דקבננות, פרוסות דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(חוֹרֶף)חמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1ביצה, קצת מוכהביצה, קצת מוכה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזים קצוצים, אם תרצה.אגוזים קצוצים, אם תרצה.3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים, אם תרצה.צימוקים, אם תרצה.1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני חיטהדגני חיטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני חיטהדגני חיטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה