קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות11
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר ריחנית ובריאה

עוגת גזר ריחנית ובריאה
עוגת גזר ריחני ובריא דורש כ 1 שעה ו 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 310 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גרידת לימון, זרעי פרג, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. פסחא יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . מתכונים דומים: עוגת גזר בריאה, עוגת גזר בריאה, ו עוגת גזר בריאה Chippers, Gf.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז מחבת Bundt 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בקערה גדולה, מערבבים יחד את קמח החיטה המלאה, קמח העוגה, סוכר חום, קינמון, חרוב, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח. הפוך באר במרכז ויוצקים את המולסה, שמן, ביצים ומיץ תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
קמח עוגהקמח עוגה
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
(קיבלר)(קיבלר)
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מערבבים עד החומרים היבשים הם לחים, ואז מערבבים את גרידת התפוז, גרידת לימון, צימוקים, תאנים, פרג זרעים, גזר פקאנים עד מופץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
1 (8 אונקיות) צנצנת דבש1 (8 אונקיות) צנצנת דבש
4
יוצקים למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
אופים במשך 1 שעה ו 10 דקות בתנור שחומם מראש, או עד סכין מוכנס לתוך מרכז העוגה יוצא נקי. מגניב במשך 30 דקות לפני הסרת מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר5תאנים מיובשות, קצוץתאנים מיובשות, קצוץ2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1אורנג', juiced ו zestedאורנג', juiced ו zested2(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2(חוֹרֶף)קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה