קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

עוגת גיטרה

עוגת גיטרה
מתאים ל-30 מנות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 92 קלוריות. גשו לסופר וקנו צבע מאכל, תערובת עוגה, צבע מאכל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגת גיטרה, עוגת גיטרה חשמלית, ו עוגת בית אגרה (עוגת שכבה או עוגת שמרים - אתה בוחר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן עוגת הבלילה ואופים לפי הוראות על החבילה למחבת 13x9 אינץ', רירית פאן עם לרסס עם תרסיס בישול לפני הוספת הבלילה. עוגה מגניבה במחבת 15 דקות.; הפוך על מתלה חוט. מגניב לחלוטין; לחתוך לחתיכות כפי שמוצג בתרשים. השליכו קישוטים לעוגה או שמורות לנשנוש. סדר חתיכות עוגה על מגש כפי שמוצג בתמונה להידמות גיטרה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
גוון 1 כוס שוט מגניב עם צבע מאכל כחול; מורחים על גבי הצדדים של הצוואר של גיטרה. גוון שנותר שוט מגניב עם צבע מאכל צהוב; התפשט על העוגה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון כחולצבע מזון כחול
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
חותך 1 מחרוזת שוש לאורכים 2 אינץ'. לארגן 6 חתיכות על הצוואר של גיטרה עבור הסחבות. לקשט עם כל החומרים הנותרים כפי שמוצג בתמונה. שמור בקירור.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב