קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידה קלה

עוגת גלידה קלה
עוגת גלידה קלה היא צמחוני קינוח. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 467 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. אם יש לך סוכר של ממתקים, שמנת כבדה, כריכי גלידה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת גלידה תוצרת בית, עוגת גלידת קינמון, ו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
קו 8 1/2 על 4 1/2 אינץ ' מחבת כיכר עם פיסת נייר שעווה או קלף, המאפשר את הנייר לתלות על שני ארוך sides.In קערה גדולה, לנצח את השמנת והסוכר עד פסגות נוקשות form.In החלק התחתון של המחבת, לארגן 3 של הכריכים בשכבה אחת, חיתוך אותם כדי להתאים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
2
מורחים עם חצי הקצפת. חזור עם שאר הכריכים וקצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
מורחיםמורחים
3
מפזרים את החלק העליון של העוגה עם ממתק קצוץ. לכסות עם ניילון לעטוף להקפיא עד המשרד, לפחות 1 שעה עד 1 שבוע.להחזיק את שני צידי הנייר מעל, להרים את העוגה מתוך המחבת ולהעביר מגש. תשליך את הנייר, תחתוך את העוגה ותגיש.
מרכיבים שתצטרך
ממתקממתק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "