קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

עוגת גלידת מנטה

עוגת גלידת מנטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת גלידה מנטה. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 725 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שמן צמחי, קמח עוגה, ג'לטין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: עוגת גלידת מנטה, עוגת גלידת פצפוצי שוקולד מנטה, ו עוגת גלידת פצפוצי שוקולד מנטה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. מעיל גדול יותר תבנית אפייה (17x13x1") עםריסוס מקל. שורה תחתונה עם גדולגיליון של נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
לטאטא קמח, אבקת אפייה, ומלח בקערת אמדיום להתמזג; להפריש. באמצעות מיקסר חשמלי, להכות חלבונים ביצה על בינוני-גבוהמהירות בקערה גדולה עד אור וfrothy, 1-2 דקות. להגביר את המהירות גבוהה; להוסיף קרם של טרטר. עם ריצת מערבל, בהדרגה להוסיף סוכר. לנצח עד meringue issoft ו pillowy, הוא שילש נפח, andmedium פיקס טופס, 8-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
3
באמצעות מרית, בעדינות לקפל ingredients פנימהמרצפה, להיזהר לא todeflate. לאחר הקמח הוא כמעט משולב, לקפל חמאה, שמן, וניל; continuefolding עד לא גושים יבשים של קמח להישאר.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
4
יוצקים הבלילה לתוך גיליון מוכן; החלק העליון.
5
אופים עד העוגה הוא חום זהובהקפצות לאחור מעט כאשר לחוץ, 16–19minutes.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
להעביר מתלה תיל ולתת coolin פאן במשך 15 דקות. הפוך עוגה על מתלה;לקלף את הנייר ולתת מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
7
באמצעות סכין משונן, חציית עוגת חצאיםל2 מלבנים קטנים יותר. לכסות ולפריז לפחות 1 שעה או עד 5 ימים קדימה.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
1
מניחים 1 מלבן עוגה על מגש גדול או דוכן עוגה.
2
מורחים 1/2 גביע גלידה באופן שווה על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
מורחיםמורחים
3
מפזרים עוגיות מרוסקות באופן שווה מעל.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
4
מורחים הנותרים גלידה על, beingcareful כדי לשמור על שכבת עוגייה באופן שווה ללא פגע.למעלה עם הנותרים מלבן עוגה, לחץמאור לדבוק. באמצעות מרית אופסט, צדדים חלקים של עוגה. להקפיא עד קרח creamis חברה, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
5
מקום 2 כפות מים קרים לתוך קטןחסימה זכוכית או קערת מתכת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
Sprinklegelatin מעל; להתרכך, כ -10 דקות.
7
יוצקים מים לעומק של 1/2 " לתוך קטןקילט להגדיר על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
8
להעביר bowlwith ג ' לטין למחבת; מערבבים עד gelatindisolves, כ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הסר מחבת bowlfrom.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מניחים קרם מקורר בקערה גדולה.באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח קרם בעודמרד מוסיף ג ' לטין מומס. Beat untilsoft peaks form.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
11
מוסיפים אבקת סוכר ומכינים לנצח עד פסגות בינוניות נוצרותוקרם מוקצף הוא רך וכריות (notstiff או גרגרי).
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קצפתקצפת
12
הוסף צבע מזון ירוק כדילהשיג גוון ירוק מנטה בהיר, 8-10 טיפות;לקפל להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון ירוקצבע מזון ירוק
מנטהמנטה
13
באמצעות מרית אופסט, להפיץ קצפת על העוגה כולה, יצירת dramaticswirls על גבי. לפזר סוכריות על פני. קרם Freezeuntil מוגדר, לפחות 1 שעה. לעשות קדימה: העוגה יכולה להתבצע 2 ימים קדימה. שמור קפוא.
מרכיבים שתצטרך
סוכריותסוכריות
מורחיםמורחים
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה6pints(ארוז) גלידת שוקולד צ'יפס מנטה, התרכך במקרר במשך 20 דקות(ארוז) גלידת שוקולד צ'יפס מנטה, התרכך במקרר במשך 20 דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוגיות וופל שוקולד כתוש גס או אוריאועוגיות וופל שוקולד כתוש גס או אוריאו20ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות צבעוניותסוכריות צבעוניות0(יכול להיות או להרחיק)קרם טרטרקרם טרטר11largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3(יכול להיות או להרחיק)ג'לטין ללא טעםג'לטין ללא טעם20ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל ירוקצבע מאכל ירוק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד צונןקרם כבד צונן1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק10(חוֹרֶף)(1 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, נמס, מקורר מעט(1 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, נמס, מקורר מעט11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "