קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות25
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

עוגת דג בלילת בירה

עוגת דג בלילת בירה
עוגת דג בלילת בירה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 420 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום האב. אם יש לכם קמח, ביצה, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. מתכונים דומים: באלי בירה טאקו דגים, דגים וצ'יפס בבלילת בירה, ו דגים וצ'יפס עם בלילת בירה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין FitVine פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.