קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות3
ציון בריאות49
מגזין

עוגת הפירות של אמא

עוגת הפירות של אמא
עוגת הפירות של אמא היא אולי הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 4521 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 122 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה מושלם עבור חג המולד. אם יש לך דומדמניות, סודה לשתייה, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 4 שעות. נסו עוגת פירות לבנה: עוגת פירות קלה של ננה ג'פסון, Fruktkaka (עוגת פירות שבדית .... לא כמו האמריקאי Fruitcake), ו האורז הספרדי של אמא (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים מים רותחים על צימוקים ודומדמניות כדי לכסות.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניותדומדמניות
צימוקיםצימוקים
מיםמים
2
תן תלול במשך 5 דקות, ואז לנקז. בקערה גדולה מאוד לשלב דומדמניות, צימוקים, טיפות מסטיק, דובדבנים מסוכרים, תאריכים מגולענים, אגוזי מלך, תבלינים, ברנדי וג ' לי. מערבבים כדי להתמזג. כסה ותן לעמוד בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבנים מסוכריםדובדבנים מסוכרים
סוכריות גומיסוכריות גומי
דומדמניותדומדמניות
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
ברנדיברנדי
תבליניםתבלינים
תאריכיםתאריכים
ג'ליג'לי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים תנור ל 275 מעלות F (135 מעלות C). גריז שלושה 8x4 מחבתות כיכר אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
4
שמנת החמאה והסוכר יחד עד אור וקרם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
5
מוסיף את הביצים אחד בכל פעם, ערבוב גם אחרי כל אחד. מערבבים בוניל. מנפים את הקמח וסודה לשתייה יחד. תערובת הקמח לסירוגין עם תערובת הפירות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פירותפירות
ביצהביצה
6
יוצקים באופן שווה לשלושה מחבתות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
7
אופים ב 275 מעלות F (135 מעלות C) במשך 2-1/4 עד 3 שעות או עד קיסם מוכנס במרכז הכיכרות יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת תפוחיםריבת תפוחים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מסוכריםדובדבנים מסוכרים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים מגולענים, חתוכים לשנייםתאריכים מגולענים, חתוכים לשניים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות7ביציםביצים1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת סוכריות מסטיק, לא שוש אלהחבילת סוכריות מסטיק, לא שוש אלה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחים כדי לכסותמים רותחים כדי לכסות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן