קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

עוגת טופי שוקולד

עוגת טופי שוקולד
המתכון שוקולד טופי טריפל יכול לספק את התשוקה הסקוטית שלך בערך 1 שעה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 31 גרם של שומן, וסך הכל 680 קלוריות. אם יש לכם קצפת שמנת כבדה, שוקולד, שוקולד מצופה טופי ממתקים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר. מתכונים דומים: עוגת טופי שוקולד, מזון כמו אהבה: עוגת קצפת שוקולד טופי, ו טופי טריפל.

הוראות

1
הכן את העוגה על פי הוראות החבילה עבור עוגה 9 על ידי 13 אינץ'. מגניב ביסודיות.
2
תדקור את כל החלק העליון של העוגה עם מזלג.
3
יוצקים ליקר קפה על העוגה ולאפשר לו לספוג. לעטוף את העוגה עם פלסטיק להכניס למקרר לפחות 3 שעות. חותכים את העוגה לחתיכות עבה 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קפהליקר קפה
עוטףעוטף
4
בשורה התחתונה של קערת זכוכית גדולה עם שכבה אחת של עוגה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים 1/4 של רוטב פאדג ' על העוגה, העליון עם 1/4 של הממתק-ביטים ואז 1/3 של הקצפת. חזור על שכבות 2 פעמים נוספות המסתיימות עם רוטב פאדג ' וחתיכות ממתקים. מקררים עד שמוכנים להגיש.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
רוטברוטב
פאדג'פאדג'
6
כדי להפוך את הרוטב: להמיס את השוקולד הגרמני עם החמאה בסיר על אש נמוכה מאוד. מערבבים את אבקת הסוכר, לסירוגין עם חלב התאדה מיזוג היטב. ערבוב כל הזמן, להביא את התערובת לרתוח על חום בינוני. מבשלים עד התערובת הופכת עבה ושמנת, על 8 דקות. מערבבים בוניל.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד גרמני מתוקשוקולד גרמני מתוק
חלב מתאדהחלב מתאדה
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
חמאהחמאה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב