קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

עוגת טמלה

עוגת טמלה
פשטידת טמל היא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 939 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 65 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, קינמון טחון, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. נסו פשטידת עוף מבושלת איטית., עוגת טמלה, ו עוגת טמלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את המילוי: לצלות את poblanos ישירות מעל הלהבה של מבער גז או מתחת לטוחן, מסתובב עם מלקחיים, עד חרוך בכל רחבי, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מלקחייםמלקחיים
2
להעביר לקערה, לכסות עם צלחת ולהניח בצד עד מגניב מספיק כדי להתמודד, על 10 דקות. לגרד את העור החרוך עם סכין חיתוך, ואז קוצצים, להשליך את הגבעולים והזרעים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
3
חום 2 כפות שמן צמחי בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את חזיר הקרקע, צ ' וריסו ו 3/4 כפית מלח כשר ומבשלים, ערבוב לשבור את הבשר עם כף עץ, עד השחמה, כ 8 דקות; להעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
מלח כשרמלח כשר
צ ' וריסוצ ' וריסו
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
5
מחממים את הנותרים 1 כף שמן צמחי בסיר מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוסיפים את הבצל, שום ו 1/2 כפית מלח כשר ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
שוםשום
בצלבצל
7
מוסיפים את אבקת הצ 'ילי, אבקת צ' יפוטלה, קינמון וציפורן ומבשלים, ערבוב, עד התבלינים קלויים, 1 דקה. החזירו את הבשר לסיר והוסיפו את העגבניות, התירס, רוטב ווסטרשייר והפובלנוס הקלוי. מביאים לרתיחה, ואז מפחיתים את החום עד בינוני נמוך ומבשלים 10 דקות; מתבלים במלח כשר ומערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מלח כשרמלח כשר
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קינמוןקינמון
פלפל Poblanoפלפל Poblano
עגבנייהעגבנייה
ציפורןציפורן
תבליניםתבלינים
תירסתירס
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
יוצקים את התערובת לתוך צלחת אפייה 3 ליטר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
1
לטאטא את קמח התירס, קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה 1/2 כפית מלח כשר בקערה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מלח כשרמלח כשר
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
לטאטא חמאה מומסת, חלב חמאה וביצים בקערה אחרת. מערבבים את החומרים יבשים לתוך החומרים הרטובים עד משולב; מערבבים את הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
לגבש את תערובת לחם התירס על המילוי להחליק לתוך שכבה אפילו עם החלק האחורי של כף.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
4
אופים עד המילוי מבעבע והציפוי הוא חום זהוב, כ -30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.
6
צילום: Con Poulos

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'יפוטלה צ' ילהאבקת צ'יפוטלה צ' ילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו מקסיקני טרי, תרמילים הוסרוצ'וריסו מקסיקני טרי, תרמילים הוסרו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואיםגרעיני תירס קפואים2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר3פלפלים poblanoפלפלים poblano170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות גבינת צ'דר חדה מגוררת (אודות1/2 כוסות גבינת צ'דר חדה מגוררת (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק6(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. דרגונט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.