קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מזון מלאך עם רוטב קרמל

עוגת מזון מלאך עם רוטב קרמל
אם 78 סנט למנה נופל בתקציב שלך, עוגת מזון מלאך עם רוטב קרמל יכול להיות מצוין ללא גלוטן מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 274 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. אם יש לכם עוגת מזון מלאך, חמאה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו סיר חרס דלעת מלאך מזון עוגה עם רוטב קרמל, אורנג'אנג'ל מזון עוגה עם רוטב קרמל ופרי טרופי, ו עוגת שוקולד-קרמל מלאך מזון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לנצח גבינת שמנת וסוכר ' ממתקים עד חלקה. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים עוגה אופקית לשתי שכבות.
3
מניחים את השכבה התחתונה על צלחת הגשה; להפיץ עם תערובת גבינת שמנת. החלף העליון; להכניס למקרר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מורחיםמורחים
4
בסיר, לשלב 3/4 כוס שמנת, סוכר, סירופ תירס, חמאה ומלח. מבשלים ומערבבים עד שהתערובת מגיעה לשלב הרך-כדור (234°). לאט להוסיף שמנת שנותר. מבשלים ומערבבים עד שהתערובת חוזרת לשלב הכדור הרך (234°).
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
הסר מהחום; מערבבים בוניל. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
6
טפטוף על עוגה. לאחסן במקרר.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

עוגה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.