קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

עוגת מקרר שוקולד

עוגת מקרר שוקולד
עוגת מקרר שוקולד עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1431 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 103 גרם שומן. אם יש לך אגוזי פיסטוק, פקאן, ביסקוויטים עיכול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 22 דקות. מתכונים דומים: עוגת מקרר שוקולד, עוגת מקרר שוקולד, ו עוגת מקרר שוקולד.

הוראות

1
לשבור את הביסקוויטים לחתיכות קטנות ישירות לתוך קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיף את אגוזי פקאן, פיסטוק, דובדבנים וחתיכות מרנג.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
דובדבניםדובדבנים
פקאניםפקאנים
3
שים את שאר החומרים, למעט אבקת הקקאו, לתוך קערה ולשים על מחבת של מים רותחים על אש נמוכה כדי להמיס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מערבבים את החומרים יחד ומניחים במיכל אשר פועל כמו עובש שלך. כדי לעזור עם יציאה, קו 12 על ידי 8 אינץ '(30 על 20 ס " מ) מיכל עם סרט נצמד, הראשון משאיר שפע של סרט נוסף בקצוות לקפל מעל.
5
השאירו במקרר כדי להתקשות ואז להתברר לחתוך לפרוסות עבות. העוגה הזאת יכולה להישמר במיכל אטום ולמעשה משתפרת אחרי כמה ימים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.