קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות14
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת סיר חומוס

עוגת סיר חומוס
והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 437 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 28 גרם של שומן למנה. אם יש לך אפונה, אבקת שום, חלב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. נסו מרק פשטידת עוף בסיר מיידי, כיסי פשטידת עוף, ו מרק פשטידת עוף תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בסיר בינוני, לשלב את הגזר, אפונה, תפוחי אדמה וסלרי. מכסים במים, מביאים לרתיחה ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
סלריסלרי
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
הסר מהחום, לנקז ולהניח בצד.
5
במחבת גדולה מעל חום בינוני, מבשלים את הבצל בתחליף החמאה עד שהם רכים ושקופים, כ 5 דקות. מערבבים בקמח, מלח, פלפל, זרעי סלרי ואבקת שום. לבשל במשך 2 דקות כדי לקבל את טעם הקמח החוצה. מערבבים לאט במרק ולאחר מכן מוסיפים את החלב. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד עבה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
אבקת שוםאבקת שום
זרעי סלריזרעי סלרי
בצלבצל
פלפלפלפל
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הסר מהחום ומערבבים את הירקות סחוטים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
7
מרדדים את אחד הקרום unbaked ולמקם בצלחת פאי 9 אינץ ' עמוק.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
8
יוצקים את התערובת לתוך הקרום התחתון.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
9
מרדדים את קרום העוגה השני ומניח על גבי. לאטום את הקצוות לחתוך חריצים קטנים בחלק העליון כדי לאפשר קיטור לברוח.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
גלולגלול
10
אופים עד המאפה הוא חום זהוב ואת המילוי הוא מבעבע, 30 עד 35 דקות. מגניב במשך 10 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף חמאה, כגון איזון כדור הארץתחליף חמאה, כגון איזון כדור הארץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוס דקגזר פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס דקסלרי פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי29 אינץ ' צלחת עמוקה, קרום עוגה unbaked, שומן חינם9 אינץ ' צלחת עמוקה, קרום עוגה unbaked, שומן חינם0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב שקדים או סויהחלב שקדים או סויה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח ללא כתמים לכל מטרהקמח ללא כתמים לכל מטרה4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב