קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 18 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת סל פסחא

עוגת סל פסחא
מתכון עוגת סל פסחא יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 2 שעות ו-18 דקות. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 337 קלוריות. אם יש לך תערובת עוגה, עשיר & קרם שוקולד פאדג'ציפוי, קוקוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו קינוח. זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. נסו עוגת סל פסחא, עוגת סל פסחא, ו עוגת ממתקי סל הפסחא (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350°F (325°F למחבתות חשוכות או לא דביקות). הפוך ועוגה מגניב כמו בימוי על תיבת עבור שני 8-או 9 אינץ ' מחבתות עוגה עגולות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים שכבת עוגה 1, מעוגל בצד למטה, על צלחת הגשה.
3
מורחים עם כ 1/3 כוס ציפוי. למעלה עם שכבה שנייה, צד מעוגל למעלה. כפור בצד של העוגה ולהפיץ שכבה דקה של ציפוי על גבי עוגה. הפוך דפוס מארג סל בציפוי בצד העוגה על ידי ציור קווים אופקיים ואנכיים באורך אינץ ' עם קוצים של מזלג.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
לנער קוקוס ו 3 או 4 טיפות צבע מזון בצנצנת מכוסה היטב עד גוון אחיד; מפזרים על גבי עוגה.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
5
מניחים ביצי ממתקים על קוקוס. החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
ביצי ממתקיםביצי ממתקים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.