קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

עוגת סלמון קלה

עוגת סלמון קלה
עוגת סלמון קלה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 1125 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 75 גרם של שומן למנה. אם יש לך בצק עלים, בצל וידאלי, עלי פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 91%. נסו קל עוגת תפוחים תוצרת בית מילוי, עוגת גבינה דלת פחמימות דלעת קלה, ו עוגת טאקו קלה וצוות קאבוט Fit (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מברשת שני הצדדים של הסלמון עם 1 כפית מיץ לימון ומפזרים מלח ופלפל, לפי הטעם. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
סלמוןסלמון
4
חם 2 כפות שמן ב 2 מחבות נפרדות על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
5
מוסיפים חצי הבצל וחצי השום לכל מחבת. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומטגנים עד רך, כ 5 דקות. מערבבים את הפטריות ואת הקורנית לתוך מחבת 1 ואת התרד, גרידת לימון ולהישאר מיץ לימון במחבת אחרת. מערבבים את התרד עד שהוא נבול, ולאחר מכן להעביר אותו לקערה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
פטריותפטריות
תרדתרד
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
6
מטגנים את הפטריות עד שהן מופחתות ורכות, כ 5 דקות. כבה את החום ומערבבים את השמנת החמוצה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פטריותפטריות
7
לקצץ את הקצוות הדקים של פילה סלמון כך שיש לך 4 חתיכות של עובי אפילו. לפרוש גיליון מאפה על משטח מקומח קלות. להעביר סיכה מתגלגל בקלילות מעל 2 או 3 פעמים כדי לאטום את התפרים ולהאריך מעט.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
8
חותכים את גיליון מאפה לתוך 3 רצועות שוות, באמצעות התפרים הטבעיים כמדריך.
9
מרדדים את גיליון בצק עלים השני כדי לקבל 1 רצועה יותר. שמור שאריות בצק עלים לשימוש נוסף. קלות לדקור את 4 רצועות עם מזלג. שים 1 כף גדושה של תערובת פטריות על 1 חצי של כל מאפה, העליון עם סלמון, ואז שכבה עם כפית גדושה של תערובת תרד. להרטיב את הקצוות של המאפה עם מים לקפל על החצי השני, לחיצה קלה וקיפול לאטום את הקצוות. חזור עם שאריות מאפה ומילוי.
מרכיבים שתצטרך
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
פטריותפטריות
תרדתרד
סלמוןסלמון
מיםמים
גלולגלול
10
חותכים 2 פתחי אוורור על החלק העליון של כל חבילת מאפה ולסדר אותם על גיליון אפייה מצופה קלף.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
11
אופים עד המאפה הוא זהב ודגים הוא פשוט אטום במרכז, על 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
מעבירים את הפשטידות מהתנור למנות ומקשטים בפטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון Carneros שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.